facebook

logo

Wrocław ul. Krakowska 30 Tel: +48 790 454 283

Większa moc

Większy moment obrotowy - większa moc, oszczędność oraz więcej bezpieczeństwa.

Czytaj...

Chiptuning

Odkryj niespokładane pokłady mocy w swoim silniku i nowe oblicze Twojego samochodu.

Czytaj...

Mniejsze spalanie

Zmniejsz zużycie paliwa przy jednoczesnym wzroście mocy swojego silnika.

Czytaj...

Filtr czastek stałych DPF - Diesel Particulate Filter

Usuwanie filtra cząstek stałych
W firmie BMG TUNING oferujemy usuwanie filtra cząstek stałych w bardzo konkurencyjnej cenie , jako alternatywa dla wymiany zapylonego lub nieprawidłowego działania DPF w samochodach diesla. Aby pomóc Ci podjąć świadomą decyzję , należy poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z informacjami, które zostały podane poniżej i skontaktuj się z nami w celu omówienia dalszych pytań. Czy zdecydujecie się wymienić filtr cząstek stałych lub usunąć go raz na zawsze !.
Co to jest filtr cząstek stałych ?
Diesel Particulate Filter to urządzenie montowane w większości nowoczesnych samochodów, silników wysokoprężnych , którego zadaniem jest usunąć pył lub sadzę, ze spalin emitowanych przez pojazd . Niektóre filtry DPF są przeznaczone do użycia tylko raz , wymagają wymiany , gdy są pełne . Inne filtry cząstek stałych są przeznaczone do spalenia cząstek stałych zgromadzonych przy użyciu katalizatora lub uruchamiając wbudowany silnik programu. Jeżeli jest to wymagane program wtryskuje dodatkowe paliwo w procesie spalania powodując zwiększenie temperatury powietrza na wylocie.
Skąd mam wiedzieć, czy mój DPF jest zablokowany ?
Jeśli DPF zaczyna się zapełniać, a nie wykorzystuje procesu wypalania, osiągi pojazdu zaczynają cierpieć , samochód jest trybie awaryjnym lub jest po prostu zamulony. Jeżeli ciśnienie spalin będzie większe silnik będzie próbował pracować ciężej , walcząc z ograniczonym przepływem , co powoduje zwiększeniem zużycia paliwa , utraty mocy silnika. Zaświeci się "choinka" (check engine albo/i świeca żarowa, znaczek DPF )
Dlaczego mój DPF jest blokowany/zapchany?
Filtr DPF może być zapełniany/blokowany przez kilka powodów, ale to nie zawsze wina filtra cząstek stałych się !! Oto kilka przykładów;
Uszkodzony czujnik - Istnieje kilka czujników w pojeĽdzie , które zbierają informacje, takie jak ciśnienie i temperatura spalin DPF . Czujniki te pomagają rozpoznać silnikowi , gdy np. regeneracja jest konieczna.
Uszkodzony czujnik Niewłaściwe paliwo / olej - Przez wprowadzenie nieprawidłowego paliwa lub oleju do samochodu można wprowadzić filtr do niechcianych cząstek.
Uszkodzony czujnik Silnik - Silnik nie działa na jego maksymalnej wydajności ponieważ wystąpują błędy , które mogą spodować, że proces regeneracji filtra nie dojdzie do skutku.